Wednesday, December 15, 2010

Kadang2 betul gak orang ckp..
Lain tempat lain cara penerimaannye..

Bersyukur ke hadrat Ilahi..
Kerana sejak aku ambik form 6 ni..rupe2 nya..
Ada ramai lagi yang sayang kat aku..
Aku hargai semua itu..

Even aku bosan sekalipun..ada lagi mmber2 yg boleh menceriakan aku..
yang pnting..law kita pndai jaga hati kawan..
kawan pun akan cuba gak jaga hati kita..
Manisnye persahabatan itu Ya Allah..

Tapi bila aku ingt balik saat2 dulu..
Aku cukup sedih..
Nape berat sangat yg perlu aku tggung..
Mungkin masa 2 Allah uji kita..
Mampukah kita menjalani hidup kita..
Walaupun ketika tu hidup kita pnoh dgn liku2..

Mungkin masa 2 bnar kita sayang kawan kita..
Tapi wlau mcmner pun kita syg..
kdang2 pun diorang ccuk blakang gak..
So cara yg tbaik adalah..
Berhati-hati dalam berkawan..

Kadang2 kita xprasan..
Kawan pn boleh ambk ksempatan kat kita..
Tapi jgn risau..
Setiap perlakuan kamu telah aku perhatikn dari awal..

Aku ni bukan jenis kawan mkn kawan..
Aku bukan jenis perampas..
Jangan takot ye wahai sahabat..
Aku ni xcantik mana pun..
So xyah lah jeles k..
Aku akan cari boy yang bukan bekas orang..

Sebab sangat memalukan bila berebut lelaki..

0 bintang yang bersinar: