Tuesday, February 22, 2011

Err..mcmner nk mula ea..
pagi tadi aku dh buat benda yg memalukan diri aku sendiri..
aku telah jatuh depan junior aku..huhu..
tapi masa 2 xpkir malu..
aku pkir bertapa sakitnya kaki aku..
sebab aq jatuh mcm penyanyi rock pas abis prsembahan..
okla..korang mesti xpaham kn?
huhu..xpela..xyah pham kot..

ok aku mmperkenalkan org tbaru dalam hidup aku..
si 'C'...si 'C' ni xla hnsem mana pun..
tapi cukup la senyuman dia setiap hari..
of coz la jadikan aku bhgia..
masa belajar sbjek pniagaan..
terasa mcm nk tgk lak muka si 'C' ni..
Rndu lak..
hahahahaahahaha..
so jodoh agaknye..
si 'C' ni lalu bdekatan dgn blok kelas aku..
wahhhhhh......
sukenye aku..
ceh..dari jauh main2 mata..haha..
bler dia tgk je aku pndang tempat lain..
bler dia pndang tempat lain lak aku lak tgk dia..
hhahaahahahahaha...
seronokkan??
yela..
tiap2 hari..
aku mesti terjumpe dia..
xtaw la ini satu suratan ataupun kebetulan..
mntak2 la suratan..
cehhh..gtal...

hari2 aku gembira..
aku dah mula rajin buat keje..
aku dah tekad nak diet..
aku dah ada 'semangat' baru..

Mintak2 tiada la halangan kan..
biarlah senang pas ni aku nak study..
STPM tggal brape hari je lagi..
walaupun assignment banyak..
aku tekad nak siapkan dengan penuh yakin dan jayanya..

Moga MR.C akan selalu kelihatan di depan mataku..

AKU SANGAT ADMIRER MR.C







0 bintang yang bersinar: