Saturday, May 7, 2011

Macam2 kan perasaan aku masa ni..
aku happy sebab computing tadi 'macam' senang..
sampai aku tak tahu lah betul ke tidak apa yang aku buat untuk exam computing..
hope ada yang betul lah..Sebab aku tak study..
Aku study last minute..haaa..baru namanya "PADAN MUKA"...

Sir dah cakap awal2 suruh study...study...
Tapi tak nak dengar..
ikotkan..dah jadi murid yang derhaka aku ni..
Nasihat cikgu tak nak dengar..
bila exam tahu lak aku nak meraung..
macamner lah kawan2 aku boleh tidur masa exam computing..
senang sangat ke soalannya..??
aku rasa ada gak yang susah..
ke aku je yang ada perasaan macam tu..

tapi..
aku tak tahulah..
aku study separuh je yang masuk dalam kepala otak aku ni..
yang lain keluar balik..
ishh...masalah ni..

Then aku J-E-A-L-O-U-S dengan seseorang ni..
kenapa tah aku jealous dengan dia..
sedangkan...argggghhhhhhhh....!!!!!
Sabarlah hatiiii.....

Hari ini aku sedih sebab MR.C akan kahwin tak lama lagi..
huhuhuhuhuhuhuhu...
Ya Allah..tabahkan hati aku..


macam rupa aku la ni..perasan

Dan kepada jejaka yang tersangat la penting dalam hidup aku..sentap
aku rindu kau lah...tak reti2 ke nak mesej ke..call ke...
dah macam stonecold aku tunggu ni...

0 bintang yang bersinar: