Sunday, May 15, 2011

Salam..Untuk hari pertama cabaran 30 ialah menjawab persoalan ini..
"Weird thing u do when u alone"..Sini aku translatekan..
Perkara pelik yang anda lakukan apabila anda bersendirian..
Baiklah semua orang ada perkara pelik yang kita lakukan masa bersendirian..
So...Sudah semestinya aku pun ada perkara pelik yang dilakukan semasa aku bersendirian..
Cehhhhhh ayat aku..Macam nak buat karangan lak...


Haa macam kawan aku, perkara pelik yang dilakukan ketika bersendirian ialah....
Kentut dan menikmati aromanya..hahaha..Menjijikkan..Selekeh betul..
Eleh korang macam tak biasa buat je..Sedangkan dah selalu buat tu..
Tapi tak ngaku..hehe.

.
 hanya gambar dari google


Oklah..Aku suka gigit kuku masa aku sorang2..Yela..
Tak ada orang nampak..Tak ada yang tegur..Kan best..
Aku dapat rasa kesemua bakteria yang terdapat kat kuku aku tu..
Cuba korang try...hehehe...('ter'crazy jap)
Even aku suka gigit kuku..tapi kuku aku runcing dan bersinar-sinar..
Tak yah susah2 nak kaler2 kuku..Jimat kan..(saja promote kuku jap)

hanya gambar dari google


Then perkara pelik yang aku selalu buat bila aku sorang2 ialah....
Aku suka ambik gambar guna webcam..
pastu boleh lak aku posing macam2 gaya..
Of coz la gambar nya tak la cantik pun..
buruk je aku tengok..gambar macam beruang pun ada..
Tapi aku nak buat pengakuan ni.. 
sebenarnya gambar aku semua cantik..
Aku memang nak kasi peluang Mak cik Aishah untuk muntah kali ini...
Padan muka awak...heheehehehe...


gambar ni langsung tak ada kena mengena

Oklah..saya dah selesaikan cabaran hari pertama saya..korang lak?

P/S:  Selamat Hari Guru kepada semua Guru di Malaysia..


2 bintang yang bersinar:

aishah rahman said...

tak macam berkudis lak ati kau..ok aku nak ergi mntah skarg jgak..!!!kah3..

hawere seriezawa said...

hahaha..alaaa..bkn slalu dpt bkudis..