Wednesday, June 8, 2011

Salam..seperti yang dah aku bebelkan di post yang lepas..aku akan start 10 challenges for 10 days pada hari ini..First challenge nye ialah "10 things about you" atau kalau diterjemahkan dalam Bahasa Melayu , bunyinya macam ni.."10 benda tentang awak"..haha..

Okla 10 things about me:

1) Nama yang telah diberikan kepadaku ialah Siti Hawa Binti Ahmady 

2) Aku ni dak JAY BEE


(Hiasan si mata2)
 

3) Aku suka barang-barang yang ada color "MERAH"


(Hiasan si mata2)
 

4)  Aku ni agak panas baran, tapi jangan risau.. Aku cepat sejuk...

5) Aku ni manja orangnya.. pehh tak boleh blah..

6) Aku TER"lahir" pada 21 APRIL 1992..

7) Aku suka "baby"..coz nampak suci je..:)

comel kan baby ni? (hiasan si mata2)


8) Aku suke skandal.. Sebab tak sesak kan fikiran aku..

 9) Aku suka menyanyi... walaupun aku taw suara aku tak sedap.. :D

10)  Aku suka simpan rahsia orang.. 
tapi kalau rahsia aku, ada je orang yang tak reti2 nak simpan kan..huh!!


Sepuluh je?? alahai sikit sangat.. sedangkan yang 10 ni pun tercungap2... 
Sebenarnya memang banyak lagi nak cerita pasal diri aku ni..
10 memang tak cukup.. Tapi disebabkan cabarannya hanya 10 je..
So aku kasi laa 10...Ok la..sampai di sini je potpetpotpet aku pada pagi ni..

Semoga kita bertemu di hari yang kedua 10 challenges for 10 days..

Bubbye..:)

p/s = Sebenarnya saje out awal..sebab nak makan MCD bersama Adik  Adam ter sayang.. Jemput makan semua.. 
 



2 bintang yang bersinar:

aishah rahman said...

ko memang panas baran tahap biawak 2 alam..kah3...

merah mak ngah weh..

tassyanatassya said...

saya rase kepanasan baran anda masih dalm tahap kawalan..haha..



***awak lupa nak post satu benda tentang diri awakkk!,,benda ini sgt penting....haiyyakk lupe ker???
statement yng menyatakan anda terlalu busukk!..haha