Friday, June 10, 2011

Salam...!!!

Dah baca lom entry sebelum ni, kalau belum baca..boleh klik di sini..
Ataupun korang scroll kan je ke bawah sikit.. Nampak kan?
So makna nya aku dah sahut cabaran hari pertama, 10 challenges for 10 days..
Yehhh....!!!! Hari ni aku teruskan lagi dengan cabaran kedua untuk hari yang kedua..
Cabaran kali ini adalah...10 things you Love..

baiklaa..10 things that i love are:
1. Aku cintakan Allah S.W.T.. Sebab cinta kepada Allah lebih agung daripada cinta lain di dunia ni..
2. Aku cintakan Nabi Muhammad S.A.W..Sebab dia lah umat Islam semakin berkembang hingga ke hari ini..
3. I love my mom.. Sebab dia jaga aku dengan baik dari saiz tapak kaki aku ni sama besar ngan tapak tangan dia sampai laa tapak kaki aku ni dah sebesar ape tah..aku pun xtahu la macamner nak explain kt korang..paham2 je laa..dan walau macamner tegasnye ibu aku..aku tetap cintakan dia..sebab aku tahu ketegasan dia lah yang membuatkan hidup aku ni lebih berharga dan bermaruah sampai laa ke detik ni..
4. I love my dad because he knows my taste..huhu..lebih2 lagi kalau pilih kasut masa raya..memang taste dia tersangat la tinggi..
5. I love my family..lagi2 adik aku..lagi laa aku love giler2..ye laa adik bradik dua orang..gaduh2 pun 2 orang je..yang aku x boleh lupa..masa gi perak pun aku dah rasa rindu sesangat kat adik aku..macamner lak nanti biler kitorang masuk u..hmm
 6. I love my friend..eceh..macam yeye lak aku ni..tapi memang betul la.. i love my friend..lebih2 lagi si aishah, tassya,The Busuk and also yang tak kan aku lupakan The Cix..I miss u all so much..
7. I love my adik2 sayang di SMKPJ, Fatin Amira, Humaira, Hafiza bukan Hafizah, Yaya si celak patah, Zulaika, Ashirah si x lawa dan ramai lagi...
8. I love u sayang.. saje je letak awak yang no-8..sebab tak lama lagi awak akan naik ke no-4..hehe..dh miang sangat dah aku ni..:)
9. I love my RED things!!!!
10. I love my SCANDAL!!!!!

Maka..sudah cukup 10 benda yang aku sayang atau boleh dikatakan CINTA..Saya dah siap cabaran yang ke-2..yang lain lak macamner??

Oklaa..sampai sini je..dah ngantuk laa..Good night u'olls..

p/s:sorry laa..kadang2 english aku ni agak huru-hara.. 

p/s:Tengah bertungkus lumus buat system..!!!! chayokk!!!

p/s:hari isnin ni keputusan MUET..mintak2 laa membanggakan..AMIN 

3 bintang yang bersinar:

aishah rahman said...

wuhuuuuuuu....syg aku yek syg..baik la..aku syg mu jua..heee...

tassyanatassya said...

yeayh!!!!..name kita pun ada...wah!! nie makin sayang kat awak!..isnin nak cium awak bole??hahaha

+ kakak_serizawa- said...

aha. macam menagnjing je, part ' hafiza bukan hafizah' haha..