Monday, June 13, 2011

Aiii readers..alhamdulilah..dah sampai hari ke-4..tapi cabaran untuk hari keempat ni, aku rasa macam agak berat la cabarannya..sebab..benda ni terlalu macam mengfokus kepada seseorang individu tu..tapi tak apa laa..aku akan cerita lebih banyak kearah sesuatu yang positif berbanding yang negatif..

Kepada AWAK (bukan nama sebenar),

Awak ingat tak time kita sekolah asrama dulu..bestkan dapat kongsi katil sama2? saya peluk awak..awak peluk saya..saya ehemmm awak..awak ehemm saya...hehe..rasa nak tak buat macam tu lagi??

Awak ingat tak time saya tengking awak?? Mesti awak ingat kan?? Awak nak tahu tak kenapa saya tengking awak..?? Saya tengking awak sebab saya cemburu bila awak pentingkan kawan lain lebih daripada saya..sedangkan saya yang lebih lama awak kenal..tapi tak apa lah..saya faham..awak ada hak untuk memilih kawan yang terbaik..tak gitu??

Awak ingat tak time kita cabut balik asrama sama2..then kita masak maggi.. kita makan sama2..time tu memang syok la..wa cakap sama lu..kita makan dengan penuh perasaan..tapi terpaksa makan dalam keadaan yang senyap2 la..sebab takut kantoi ngan warden and pengawas..hehehe..

Awak ingat tak time first time kita gi tengok wayang sama2..cerita HOOPERS kalau tak silap saya laa..walaupun pada mulanya saya tak tahu pun cerita apa tu..tapi saya layan je..sebab bukan selalu dapat dating dengan awak kan??

Saya masih ingat lagi warna kegemaran awak..warna HIJAU kan..?? tapi alangkah serasi nya kita sebab saya pulak suka warna MERAH..hehehe..

Awak nak tahu tak? Saya rindu nak geletek leher awak..sebab saya tahu awak alergic kat bahagian tu..hehehe..nak rasa lagi tak? nanti jumpa kita buat ea??

Awak saya rindu ngan begedil,asam pedas,sambal sardin,sambal kicap yang awak buat dulu..walaupun saya dah selalu makan makanan jenis2 macam tu kat rumah, tapi makanan yang kita kongsi bersama tu lebih berharga dan lebih sedap..walaupun ada air liur awak kat begedil tu pun saya tak kisah..saya bedal je..hehehe

Awak terharu tak sebab saya masih ingat lagi patung katak yang awak beli untuk buat tidur malam2??
Sebenarnya masa awal2 dulu saya pelik ngan awak ni..selalunya perempuan suka beli bear buat tidur malam2..tapi awak ni lain lak..katak tu jugak yang awak pilih..ishh3..

Awak ingat tak saya pernah buat sesuatu yang memalukan semasa ustaz tengah ajar dalam kelas..hahaha..perkara yang buat saya rasa macam nak celup2 je muka ni dalam jamban..awak nak tahu tak?saya memang tengah syok !@#$%^&* masa tu..boleh kantoi dengan ustaz lak..yang ustaz boleh pulak sengih2..sabar je laa..

Akhir sekali..saya tetap sayangkan awak sama seperti dulu..so jangan cakap saya pentingkan kawan2 lain dan saya membuang awak..sebab saya bukan jenis yang macam tu..

Fuhhh..akhirnya..terluah juga isi hati yang pernah aku pendam selama ini..kepada AWAK .. ingat lah kenangan kita..aku sayang kau sangat2!!! muahhhh!!! satu kiss untuk kau!!!

p/s: thanks kepada cikgu2 yang mengajar MUET..!!!

3 bintang yang bersinar:

elly said...

aku sayang kau hawa,,,,sayang sesangat,,,I LOVE U SO MUCH!!!!!!

aishah rahman said...

sy rindu nk gletek leher awk..perrgghhh!!! ayat sentap beb..

aku tak tidur dgn katak..aku tidur dgn doraemon..kah3..trime kasih post psal sy..kah3..pdahal sume bnde kat ats tu mnyimpang..prasan lebih la u ni jie..

adysutera said...

eh~~~apsal byk sgt cerite pasal aq nie???segab lah~~~ haha.