Sunday, June 5, 2011

Assalamualaikum..
Hyep..sawadikap..masuk pintu keluar tingkap..
"pengaruh cerita 'kongsi'"
okla ye..di sebab kan dah terlampau laa seronok nak ber belog..
aku nak taip beberapgentel  post hari ni..
yang pertama..jeng..jeng..jeng..
Berkhemah di Batu Layar!!

 

best nye laa dapat berkhemah...(hiasan si mata2)  


Sebenarnya kan..aku telah mengalami kesengsaraan sepanjang aku di Batu Layar.. -___- ..aku digigit oleh bala2 tentera nyamuk yang membawa bala kepada diri aku..gatal laaa..sampai sekarang ke'gatal'an nye terasa..kaki aku dah tak lawa macam dulu..cehh macam dulu lawa je..

Tapi walau macamana sengsara sekalipun..aku dengan member2 kelas tercintun yang lain tetap seronok gi Batu Layar..Sebab kitorang dapat mandi laut seberapa lama yang kitorang suka..dan konklusi nya..kami telah meng'gelap'kan wajah kami yang sedia gelap ni..arggghhhh!!!!!! akak tassya!!!!! tak mahu mandi laut lagi..T____T

Tapi yang lagi kesian..kat member aku yang sorang tu..alhamdulilah..nasib baik dia selamat dari dibaham oleh anjing hutan..(saya sayang awak..!! Saya tak nak bawak awak ke sana lagi!!!) cehh..tolong muntah sekarang ye mak cik bontot..

Waaaa!!!!! macam kenangan pahit lak kan gi Batu Layar..Tapi hope member2 yang gi Batu Layar dapat enjoy laa..even kita terpaksa tidur dalam khemah yang panas ditambah kan lagi dengan nyamuk yg bergentel2, aku harap korang dapat lah enjoy..lain kali kita gi TANJUNG PIAI k..hehehe

3 bintang yang bersinar:

B E L L A said...

bestnye dye gi batu layar.. ta ajak pon..

tassyanatassya said...

haha...giler x sengsara kat sane....kesan gigitan nyamuk kat sana betul2x bagi sejarah..



***psst kalo mosquito bite bertukar jadi love bite kan best!..haha...

aishah rahman said...

kak tassa : ape mcm semacam punye jiwang sejak2 blik smule ke jb ni???kah3..kes dlm train kah shingga mmberi kesan yg bgitu mendalam.

cik bon : siput ah gile kat situ..sumpah aku tak kan pegi lagi..trauma weh trauma..simpang gula2 14..