Monday, September 19, 2011

Good evening ladies and gentlemen...
Pada malam yang indah lagi permai ini, aku nak kasi contoh2 pakaian biru oren.. bukan untuk JPAM k.. Baju biru oren ni tema untuk jamuan pengawas.. aduhh... mana nak cari ni.. jap2.. aku try tengok google.. dan ini hasilnye.. Aku pun nak berkongsi post ni dengan kawan baik aku.. Aishah B namanya.. rajin2 la tengok belog dia.. best taw.. ok jom tengok koleksi2 baju untuk Aishah B..










































Jadi pilih laa baju yang sesuai untuk jamuan pengawas nanti.. Ikotkan hati aku yang berjiwa remaja ni.. Nak je aku beli semua baju yang kat atas ni.. Disebabkan aku mengalami masalah kewangan dan masalah untuk kuruskan badan yang belum selesai lagi sehingga kini, so aku pendamkan je la niat murni aku ni.. Pehh macam geli lak kan ayat.. So make your choice.. mata dah ngantuk ni.. meh tidur sama2..huhu. good night.. :)

2 bintang yang bersinar:

aishah rahman said...

haha..x bleh pkai btol la..

serizawa's said...

hahahaha..ni je yang mampu..