Wednesday, September 21, 2011

Assalamualaikum kekanda adinda sekalian alam..huhuhu..

Pernah tak sedang korang jalan cover cun / hensem depan girl / boy yang korang minat, then suddenly je korang boleh terjatuh kat depan girl / boy tu.. hahahahaha.. Pehhhhhh.... memang malu wa cakap sama lu.. Memang kalau boleh  macam nak flush je muka korang kat dalam lobang jamban kan? Hehehehe.. And ni memang pernah berlaku dalam hidup aku la kan.. Begini ceritanya..

Pada tahun 2005, masa tu aku masih form 1 dan juga agak mentah lagi ketika itu.. Aku bersama kawan-kawan aku berjalan-jalan dan pimpin2 tangan sambil nyanyi2 dengan riang nya untuk ke dewan makan yang terletak lebih kurang 1000 tapak (agak tipu di situ) dari Dorm aku yang berada di Tingkat 3.. Sedang kami jalan2 maka sudah la tiba acara kemuncak iaitu menuruni tangga yang agak curam dan mempunyai anak tangga yang kecik2 macam sial..

Secara tiba-tiba ternampak abang senior yang hensem lagi bergaya yang baru nak turun tangga.. Yup... !! Abang senior itu lah yang aku minat.. hehehe.. Maka aku memberikan laluan untuk abang senior itu untuk lalu dan ketika itu aku tengah cover cun la kiranya.. Mana tau boleh dapat ke kan... Gampang tak gampang kan?

Tengah syok tengok abang senior tu, boleh lak kaki aku ni salah turun anak tangga lak... Maka dengan itu.... 

Gedebukkkkkkkkkkkkkk...!!!! 

Bunyi nangka jatuh..hahaha.. Dalam keadaan malu + blushing + sakit + kecewa maka aku pun berlari-lari anak masuk ke dalam dewan makan tanpa mengendahkan bisikan2 yang mentertawakan aku daripada kawan senior lelaki aku itu.. so lepas dari hari itu, aku akan cuba elakkan daripada terjumpa senior aku itu... Malu woooo...... Aduhai...

macam ni la kot..hehe


Korang ada cerita pengalaman yang memalukan macam ni tak? mesti ada kan? apa kata.. kongsi2 ngan aku nak.. hehehe..

Okla.. sampai sini je dulu.. nanti borak lagi..bubbye..

1 bintang yang bersinar:

bpk muliadi said...

KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل

KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل


KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل