Monday, October 10, 2011

Assalamualaikum readers,

Pertama kali aku nak korang tarik nafas dulu... dah tarik belum? ok... kalau dah tarik... tahan... lepas.... haaaaaaaaaaaa... hehehe.. teringat pulak waktu PJK time sekolah2 dulu.. Tapi bukan pasal PJK yang aku nak cerita pada malam yang indah lagi sunyi sepi ini..

Oklah.. sebenarnye... dah sampai masanye untuk aku luahkan perasaan aku yang dah lama sangat terpendam ni..  Ikutkan aku segan sebenarnya nak beritahu pasal hal ni.. tapi jiwa aku ni dah meronta-ronta.. Oleh itu, dengan segala kudrat empat kerat yang aku ada ni.. aku ingin menyatakan bahawasanya ..

AKU TELAH JATUH CINTA..!!

Terpulanglah kat korang.. nak cakap aku zalim ke ape ke? Bukan aku saja je nak tinggalkan kekasih aku sebelum ni.. Tapi aku rasa.. Si dia yang baru ni lagi handsome, manis, and tough daripada yang sebelum2 ni.. Memang betul aku pernah cakap kat korang yang paras rupa tak penting dalam menjalin kan hubungan dengan mana-mana pihak.. Namun aku sendiri tak tahu mengapa.. sekarang ni mata aku bagaikan telah dikaburi dengan janji manis si dia yang sememangnya manis itu..

Argghhhhhhh...!!!! Salah ke aku nak bercinta dengan si dia? Aku manusia biasa.. aku layak untuk mencintai siapa2 yang aku cinta.. hmmmmm.... jangan lah disebabkan hadirnya si dia dalam hidup aku, semua nak jauhkan diri daripada aku.. 

Baiklah.. tanpa menyinggungkan perasaan mana2 pihak.. aku ingin memperkenalkan kekasih baru idaman kalbu... Buat si dia..

 "Sayang, maafkan i.. I sengaja tunjukkan gambar you ni sebagai tanda cinta I terhadap U..."

Inilah dia buah hati baru aku.....


----------------------------------------
-----------------------------------------
-----------------------------------------
----------------------------------------
-----------------------------------------
-----------------------------------------
-----------------------------------------
-----------------------------------------
-----------------------------------------
-----------------------------------------
-----------------------------------------
-----------------------------------------
-----------------------------------------
-----------------------------------------
-----------------------------------------
-----------------------------------------
-----------------------------------------
-----------------------------------------
-----------------------------------------










So.. apa pendapat korang? maniskan si dia... Ohh Magnummmmmmmmmm.. I love you so much...
Anda boleh dapatkan si dia di pasaran... Sedap u... Aummmmmmmmmmm... Hehehehehehe...

6 bintang yang bersinar:

Qaseh Puteri said...

aku tempeleng jgak kang pmpuan ni kang..sj jek kn..bwk 1 kat sklh...!!!

Hawa Ahmady said...

ganas seh mak cik ni.. jom kita dating sma2 mkn Magnum..huhu

Qaseh Puteri said...

shedapnye megnum...nyummy....

♥ cik_farah ♥ said...

aduh...
igt betul la jatuh cinta td.. hehehe..
sedapnye.. bru je makan minggu lepas.. hahaha...

Cik Humaira.. said...

nice story..hehe

Hawa Ahmady said...

@cik farah.. kita dah makan bulan lepas.. tapi ngidam lagi laa..huhu..

@cik humaira..thanks byk2..:)