Tuesday, October 18, 2011

Hai semua... Emmmmmmm....

Penah tak try perfume echanteur ni..? Bau dia sangat wangi dan lembut tau... Memang kena la dengan jiwa aku..

Hari tu aku beli  perfume yang namanya Echanteur Belle Amour.. Best tau.. Even aku dah berpeluh-peluh pun, bau wangi dia still ada.. So, sekarang ni aku dah bertambah yakin untuk lakukan apa-apa kerja tanpa ada apa-apa halangan.. Korang pun boleh cuba gak..

Aku guna yang warna pink

Untuk mengekalkan lagi kewangian perfume tadi.. Aku guna pulak lotion Enchanteur Belle Amour.. Lotion ni bagus kita gunakan sebelum tidur dan selepas mandi.. Selain dapat memutihkan kulit yang kurang cerah (saje tak mau guna 'gelap'), lotion ni jugak dapat mengelakkan diri korang daripada ciuman si nyamuk..hehe..

Mesti korang tanyakan.. "Apa kena mengena dengan nyamuk?".. Haaa.... buat pengetahuan korang.. nyamuk tak suka wangi2..

ini lotion nye..

So, apa lagi tunggu..?? Belilah sementara stok masih ada..

15 bintang yang bersinar:

Atiqah Wadiah said...

kita guna losyen safi balqis perfect 10..wangii jgk..suukerr sgt..tiap2 mlm b4 tdo duk lumur tgn n kaki ngn losyen tuh..pastuh mulalah syok sndr ciom bdn sambil peluk bntal..wangiii..suukerrr <3

enchanteur ni pon wangi jgk kan?penah try mandian dia :)

Hawa Ahmady said...

haah..sangat wangi..pas ni kita nak guna safi balqis gak laa..

Hawa Ahmady said...

haah..sangat wangi..pas ni kita nak guna safi balqis gak laa..

NOOR FATIN said...

saya pakai yang warna kuning punya!! hehehe memang wangi sgt2

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! said...

Wah wah wah... ni duta produk tu lah ni. memang wangi ek orang kata produk ni? saya guna perfume body shop dimana bau dia tak tahan sebab tak sesuai degan cuaca kita. rugi rugi..

najwa said...

haha siap buat iklan pulak kau ni..tp aku pakai lotion vaseline je..haha

ikatankasihku said...

amboi , mesti sebotol tu tahan seminggu je kan...dah wangi2 nanti, conform brother2 terpikat nanti..hehehe

Hawa Ahmady said...

@noor fatin=nak try gak la warna kuning tu..

@azza..wangi sangat..memang best..puas hati gak laa..

@najwa..vaseline busuk la bau dia..hehe

@ikatankasihku..dah macam buat mandi dah lotion tu.. asyik nak pakai je..

Bella Bell said...

wahhhh... boleh jadi duta echanteur ni.. hehehe~~


tak pernah pakai... tapi pernah bau.. memey wangi! ^^

sarah hanafiah said...

nyamuk xde lebah yg kejar nnt hehe

Hawa Ahmady said...

@bella... memey wangi..try la..hehe

@sarah hanafiah.. uishhh.. bahaya ni..kalau dah lebah sekali kejar.. hehe

eton said...

agak2 berapa yek harga dia.. terminat lak... hehehe

Marliyana Mk said...

amboii..promote..dah mcm duta.. :)

jmput join...:D

http://thereallifestoryof-marliyana.blogspot.com/2011/10/giveway-by-marliyana-mk.html

Puteri Iqa Izyan said...

suke sume pefume ni. heee.
bau wangi gila ^_^

Hawa Ahmady said...

@eton..dalam RM20++ macam tu la..

@Marliyana..hahaha..saja je..bukan slalu dapat promote..

@Puteri Iqa Izyan..haah..wangi sangat2..