Saturday, October 22, 2011

Part 1

Situasi: Di sesuatu tempat awam..
Dara: Emmm Teruna.. kenapa kau tak boleh terima aku..?

Teruna: Entahlaa Gadis... *konon2 buat tak tahu*

Dara: Kenapa ye kau tak minat kat aku?

Teruna: Entahlaa Gadis.. *still lagi buat tak tahu*

Dara:  Dengan aku pun nak rahsia ke Teruna? *Geram + Tension*

Teruna: Tak ada la.. Bagi aku.. kau dah cukup package sebenarnya.. Just satu je yang aku tak berapa nak suka..

Dara: Apa dia? *cehh.. tak reti sabar pulak aku ni*

Teruna: Sebab kau tu gedik sangat..

Dara: Erkkkk.. ye ke..? *padan muke..ambik kau sebijik*


Tetiba si Teruna tenung si Dara.. Si Dara buat muka macam bagos je.. cover la konon..


Dara: Teruna.. kau suka perempuan yang macamner? *saje nak test lagi*

Teruna: Dara.. aku ni tak memilih sangat.. yang penting dapat perempuan yang reti masak..

Dara: Aku reti masak tau Teruna.. *riak gila vavi..hehe*

Teruna: Bukan reti masak je yang aku pandang.. aku pun nak perempuan yang pandai jaga hati mak aku..

Dara: Kalau macam tu aku nak jaga hati mak kau, aku nak belajar masak and aku tak mahu gedik lagi.. *kau tak kenal lagi siapa aku*

Teruna: Cuba la kalau boleh.. *saje nak cabar kau Dara*

Dara: Ok.. mana la tahu kan.. Nothing is impossible.. *cabar la aku lagi Teruna*

So.. korang rasa apa yang akan yang akan terjadi seterusnya? Adakah Si Dara dapat membuktikan kepada Si Teruna yang Si Dara akan berjaya dalam masak memasak? Mengubah attitude Dara yang gedik? And also yang lebih penting lagi, menjaga hati mak Si Teruna?

Hanya doa anda dan usaha Si Dara yang menentukan segalanya..

Nantikan sambungan Si Dara dan Si Teruna akan datang.. 
Hanya di Belog Hawa Ahmady... Chill ya..!!!

Heheheheheheeheheee... :)

11 bintang yang bersinar:

naim said...

kiranya nie couple ke?

hehe

jom baca :
http://pemudattbc.blogspot.com/2011/10/paling-mahal.html

Hawa Ahmady said...

@naim..belum tahu lagi tu.. kena tgk part 2 laa.. hehe

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! said...

mane boleh kapel2 ek naim.. hmm rasanya tak berjaya kot. Mengada betul TERUNA Itu.

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! said...

mane boleh kapel2 ek naim.. hmm rasanya tak berjaya kot. Mengada betul TERUNA Itu.

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! said...

mane boleh kapel2 ek naim.. hmm rasanya tak berjaya kot. Mengada betul TERUNA Itu.

Hawa Ahmady said...

@azza..kadang2 susah kita nak nampak ada teruna yang macam tu..

erleena said...

aha ini pun boleyyy

YaYa said...

tak tau la apa jadi...

cikzsmile said...

salam. thanks follow ya ! salam perkenalan. hehe :) btw, terus trg si teruna kata gadis gedik !! aduh,sadis gila la !! haha

aimie amalina said...

hohohoho
apakah sambungan iniiii...

Hawa Ahmady said...

@erleena=mesti la boleh..realiti tu..hoho

@yaya= nantikan sambungannye ye..

@cikzsmile= sadis kan? nasib baik dara tu sabar orangnye..

@aimie= ada la.. tunggu k..:)