Wednesday, October 26, 2011

Berita yang amat menyedihkan..

 Aku yang bernama Siti Hawa Binti Ahmady ingin menyepikan diri bermula dari saat ini sehingga 8.30 malam pada 13 Disember 2011 atas sebab-sebab perkara yang tak dapat aku elakkan iaitu untuk menduduki Peperiksaan STPM..

Aku juga ingin mengambil kesempatan dalam kesempitan ini untuk mengucapkan..


HAPPY DEEPAVALI to ane yang handsome2 kat luar sana..hehe..

Doakan aku berjaya ye semua... muahhhhhhhhh....!!!

16 bintang yang bersinar:

smilenajah93 said...

goodluck STPM ! :)

smilenajah93 said...

goodluck STPM ! :)

smilenajah93 said...

goodluck STPM ! :)

smilenajah93 said...

goodluck STPM ! :)

Wani said...

goodluck!
jom pergi batu caves! haha

Eyda Syahida said...

gudluck! winkwink ^^

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! said...

oh baru amik stpm ye.. good luck ye! tampal nota byk byk kat dinding bilik ye...

IQ = Iez Qis said...

gud luck stpm gurl~~ =)

Miss Xyz =) said...

Buat yg terbaik! I know u can do it! STPM, all the best akk!

Ungu Violet said...

gud luck stpm...byk2kn berdoa...all da bez k..:)

smilenajah93 said...

alah , lupe pulok STPM , baru je jd orang bertuah diblog sy . nnt singgah2 lah ye :)

http://smilenajah93.blogspot.com/2011/10/main-tagged-tagged-pulok.html

msredcheesecake said...

camana exam? ok tak? result mesti gempak k...

✿ Myra ✿ said...

all the best!
selamat hari raya aidil adha :)

aimie amalina said...

weee
result canne
dah dpt ke?
hehehhe

+kakak_zaza - said...

kak hawa, DoYourBEST!

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! said...

Hoho gud luck STPM...!!