Saturday, January 14, 2012

Tension betul.. berapa banyak kali try lentikkan bulu mata.. tak lentik lentik..!! Degil..!! Aku dah try guna pelbagai jenis Mascara and Maskerak dah.. dah banyak juga lidah dah yang aku gunakan.. lidah buaya, lidah jin... lidah manusia je tak lagi.. tapi still lagi tak menjadi.. eeee.... geramm.. geramm..

Lagi2 tengok kawan aku yang ada bulu mata lentik2 ni.. rasa nak cabut2 je tampal kat mata aku.. tapi nampak macam kejam sangat kan.. aku tak nak la jadi kawan yang kejam kan..

Paling kurang pun aku nak la bulu mata yang lentik2 macam kat gambar bawah ni ke? Baru aku puas hati.. haha..


hiasan si mata-mata
Tapi tak apa lah..  Syukur Alhamdulilah Allah dah kasi aku pinjam bulu mata.. :')

8 bintang yang bersinar:

Lia Irdelia said...

cer try pakai pengekit bulu mata tu,
pastu baru pakai maskara plak..
kompom lentik.. :)

Lia Irdelia said...

*pengepit...
hehhehee

msredcheesecake said...

Msred tak kisah pun lenti ke tak bulu mata.... Tapi kalau jadi cam dlm gambar tue takut la pulak...hheee

aRa ❤ aFiq™ said...

kepit la dluw bulu mata bru kai maskara dear.. :)

aRa ❤ aFiq™ said...

kepit la dluw bulu mata bru kai maskara dear.. :)

HeNRieTTa JoSe said...

Kepit pkai pengepit dulu, lepas tu baru apply masakara....senang sket nak jadi..cuba la...ataw beli yg khas utk apply maskara, xtaw lak nama benda alah tuh....rietta pown, org hadiahkan....senang juga nk apply masakara pakai benda tu...

Qaseh Puteri said...

peh...berbulu aku tgk..haha..
ni la cinte mate bulu ni..

Hawa Ahmady said...

Lia: dah guna pengepit dah.. bulu mata ni degil jugak..huhu

MsRed: hahahahaha.. seramm kan?

Ara: dah kepit dah.. tapi bulu mata ni still malu2 lagi nak lentik..

Rietta: tak pe.. nanti kita cari.. btw.. thanks..

Puteri: inilah cinta yang satu.. hanya di mata bulu..hahahahaha