Monday, January 16, 2012

Apa pandangan korang terhadap lelaki lembut? 

Mesti ada yang negatif dan ada yang positif kan? Tapi percaya la cakap aku.. tak semua laki berjiwa lembut ni pondan and gay.. dan tak semua laki yang tough and kasar tu bukan pondan or gay.. Lelaki yang berjiwa lembut ni nampak je dorang lembut.. tapi dalam lembut2 tu, ada tegasnya yang korang tak nampak.. aku malas nak guna perkataan 'keras'.. lain pulak bunyi nya nanti..

Sebenarnya dorang sama je macam laki2 lain.. dorang still lagi ada perasaan kat perempuan.. still lagi ingin disayangi dan menyayangi.. 

Aku tahu sebab aku ada kawan macam tu jugak.. tapi aku respect dengan lelaki yang berjiwa lembut ni.. Nak tahu tak kenapa? Aku respect dorang sebab dorang kebanyakkannya tak hisap rokok and pembersih orangnya.. Kalau jalan sebelah2.. wangi je bau..

Tapi ada sesetengah orang cakap, kalau nak tahu laki tu original recipe ke spicy, korang boleh tengok daripada kening nya.. kalau nampak macam cukur tu, maknanya malam dia ada part time la.. tapi tu orang cakap la.. aku just share je dengan korang.. huhu

4 bintang yang bersinar:

msredcheesecake said...

No no to lelaki yg cukur Kening.... Hheee.... Lain macam je rupanya nanti...

Shahazrin said...

aku pun cukur...cukur janggut ngan misai jer..... hahaha

cart kartika said...

hm..^^ lelaki ni kdg2 nmpk je keras ego gtu..tp dalam hati ada taman~~ hehe

nk cursor cute x?? jum la singgah ^^

http://cartiecacloset.blogspot.com/2012/02/free-cute-cursor.html

Azza Azman said...

hah? kalau dia ada bulu kening mmg tersusun macam ne?? hehe