Friday, November 30, 2012

السلام عليكم

Dah nak dekat tiga minggu dah aku cuti... dan dengan sukacita nya aku ingin memaklumkan yang aku dah naik pangkat iaitu daripada penganggur bawahan kepada penganggur terhormat...

Haishhh... duduk rumah... aku buat apa je... online.. online.. online... makan... tidur... nampak tak banyak online je daripada buat benda lain.. 

Aku online pun online Facebook dengan Twitter.. Facebook tu pun aku just update status entah hape-hape je yang aku merepek entah and komen kat status member-member kolej dengan member sekolah menengah dulu..

Twitter pulak aku baca budak-budak twitter bash sorang budak ni.. Oklah.. tak perlu kot aku mention siapa.. sebab dah kecoh kat facebook pun.. kadang2 kelakar jugak baca tweet-tweet dorang tu... amboi... bab-bab kena kan orang memang expert betul.. 

Tapi walaupun aku duduk rumah je cuti semester ni.. aku still lagi asah skill memasak aku tau... yela.. buat apa ambik course masakan kalau still lagi suruh nenek masak.. macam tak best pulak.. betul tak?

So sekarang ni.. aku pulak ambik tugas memasak.. aku masak simple-simple je.. yang penting.. ibu, babah, nenek and adik selera, tu dah cukup memuaskan hati aku.. :)

Haaa....!! Nak tahu tak..? kalau nak memasak tu.. masak lah dengan penuh kasih sayang dan ikhlas.. tak mahu la masak time baru lepas marah ke ataupun time nangis ke... Sebab nanti masakan tu jadi tak berapa nak sedap dan lain sangat rasanya.. aku tak la expert sangat masak-masak ni.. tapi aku tahu.. dan aku pernah mengalaminya...

Oklah.. sampai sini je untuk kali ni.. kalau aku ada idea lagi nak update blog, aku update k.. tata~

1 bintang yang bersinar:

cart kartika said...

hihi hawa..lama xsinggah sni.. kte sme2 naik pangkat larh..~ =p

jemput join GA =)

http://cartiecacloset.blogspot.com/2012/12/giveaway-by-cartieca.html