Monday, November 19, 2012

السلام عليكم

Fuhhh.. seronoknya!! exam pun dah habis.. 

So, sekarang aku dah start cuti semester untuk dua bulan sehingga 14 Januari 2013.. Lamakan? 

Sebelum cuti semester, terfikir nak kerja.. jadi.. dah pergilah interview.. untuk jadi cashier kat Giant Plentong.. 

Dorang kata tunggu dorang call untuk masuk kerja.. aku pun tunggu la.. 

Akhirnya... dorang call.. suruh datang Isnin (19 November 2012) untuk lapor diri.. hari ni la kan maknanya.. 

Tetapi... aku terpaksa batalkan hasrat aku untuk kerja sebagai cashier.... sebabnya..... aku perlu jaga nenek aku kat rumah...

Aku tak salah kan nenek aku.. sebab... dia dari dulu dah jaga aku.. sekarang la masa nya aku nak jaga dia.. sekarang la masanya aku nak balas jasa dia.. walaupun aku ni cucu yang paling jahat and nakal... tapi aku tetap menghargai segala penat lelah dia membesarkan aku... 

Sampai sekarang tau aku mintak nenek aku suapkan aku makanan.. peduli la orang nak cakap aku ngada ke, manja ke, gedik ke... Eleh.. dulu kecik-kecik boleh je nenek suapkan makan.. takkan dah besar nenek nak suapkan pun nak malu-malu... 

Tapi serius aku cakap.. walaupun lauk ikan bilis+kicap+bawang+potong lada (sikit2) je menu nye.. kalu dah nenek suap tu... pehhhh.. memang naik betul selera.. rasa sedap je...

Oklah.. stop sampai sini dulu.. jumpa lagi next post.. have a nice day... 




2 bintang yang bersinar:

Qaseh Puteri said...

syg...geng blogger ku..

Hawa Ahmady said...

oiit bacin..muahh2...!!