Friday, January 4, 2013

Assalamualaikum

Tajuk post macam gempak je kan? Haha tak ada la..

Aku baru je lepas baca Harian Metro secara online.. Yela.. sekarang ni semua dihujung jari je kan.. ala... sebenarnya aku baca berita online ni pun sebab malas nak pergi kedai beli surat khabar.. hoho.. nampak tak permainan nya..

Jadi aku pun terbaca la pasal seorang remaja Brazil yang umurnya lebih kurang 18tahun.. dia nak lelong dara nya untuk rawatan ibu dia..  Ibu dia ni ada penyakit strok... Niat dia baik... dan ini merupakan pilihan terakhir untuk dia bantu ibu dia.. jadi tolong jangan pertikaikan.. erkk..? -_-

Ni aku nak beritahu ni.. hasil bacaan aku tadi.. bukan murah-murah tau harga yang dia letak untuk dara dia ni.. RM 170 000 jugak kalau ikut duit Malaysia kita... kau hado..? 


Sumber daripada http://www.hmetro.com.my

Kalau nak tengok cerita penuhnya.. tekan sini ye sayang...


1 bintang yang bersinar:

^^eKaTiKaH^^ said...

Sampai seteruk itu.. haishhh :/

Sila semak link awak di sini..hee :)
http://sweetsour93.blogspot.com/2013/01/senarai-peserta-pencarian-new-blog-list.html