Friday, January 11, 2013

Assalamualaikum

Member - member aku yang kat U semua dah sibuk packing-packing barang untuk cuti semester.. 

Yang aku ni pulak.. sibuk packing-packing barang sebab nak balik Kelana Jaya  untuk daftar semester baru.. 

Akhirnya.. aku selamat mem-packing barang-barang aku yang bertimbun tu.. Ni aku tunjukkan segala barang-barang yang aku bawak.. 



tak banyak sangat kan barang aku..? hehe



See...? Nampak tak sebenarnya aku excited sangat nak balik Kelana Jaya.. -__-

Biasalah perempuan kan.. satu beg baju, satu beg makeup, satu beg makanan, satu tempat letak peralatan mandi dan juga satu tempat letak kasut...

Ohh terlupa pulak.. ada lagi satu... satu beg untuk laptop dan buku....

Semua dah siap.... pisau untuk memasak pun dah asah... Tinggal tunggu masa untuk pergi sahaja.. hoho

K la.. bubbye... : 3




2 bintang yang bersinar:

^^eKaTiKaH^^ said...

perempuan, biasalah.. banyak barangnya.. itu ini.. hehe

Qaseh Puteri said...

syg.. mngapa aku balik dan kau pergi??? bila kah masanya kiakan ketemu???